ابطال کارت سوخت در انتظار تاکسی های غیرفعال

دارندگان تاکسی، اتوبوس و مینی بوس های غیرفعال شهرستان زاهدان اخطار گرفتند و مهلت ۲۴ ساعته برای شروع فعالیت آنها صادر شد.
ابطال کارت سوخت در انتظار تاکسی های غیرفعال

به گزارش مسیر انرژی به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان به دارندگان تاکسی، اتوبوس و مینی بوس های غیرفعال شهرستان زاهدان اخطار داد و مهلت ۲۴ ساعته برای آنها صادر کرد.

ابوالفضل احمد زاده اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل مدارس و نیاز جدی دانش آموزان و دانشجویان و عامه مردم برای تردد راحت و سریع در شهر، بر اساس بررسی های میدانی انجام شده دریافتیم که متاسفانه تعداد زیادی از تاکسی ها، اتوبوس و مینی بوس های تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر داری زاهدان نسبت به خدمات رسانی مردم اقدام نمی کنند.

وی افزود: در پایش صورت گرفته مشخص شد که در حال حاضر ۶۸ دستگاه تاکسی و ۲۷ اتوبوس و مینی بوس عملاً حضور فیزیکی در شهر نداشته و هیچ خدمتی به شهروندان ارائه نمی دهند و این گمان می رود که سوخت خود را در مسیری غیر استفاده می کنند که خلاف قانون است.

وی تاکید کرد: به همین منظور به دارندگان این خودرو ها تذکر و هشدار جدی داده می شود که اگر ظرف مدت ۲۴ ساعت آینده نسبت به ارائه سرویس و فعالیت در شهر اقدام نکنند ضمن اینکه کارت سوخت آنها مسدود می شود دستورات لازم برای توقیف خودرو نیز صادر و برخورد قضایی در انتظار شان خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11760

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت