انبارهای نفت منطقه زاهدان؛ در وضعیت مطلوب ذخیره سازی سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، شرایط مطلوب ذخیره سازی سوخت انبارهای نفت منطقه را حاصل تلاش ناوگان حمل و نقل سوخت و همکاران منطقه عنوان کرد.
انبارهای نفت منطقه زاهدان؛

به گزارش مسیر انرژی؛  قربانعلی مردانی با اشاره به وضعیت ذخیره سازی مطلوب سوخت در انبارهای منطقه زاهدان که در وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال گذشته قرار دارد، تحقق این موضوع را حاصل پیگیری های انجام شده از سوی منطقه، حمایت ستاد و مناطق پخش و شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی اعلام کرد.

وی با ذکر اهمیت ناوگان حمل و نقل در زنجیره سوخت رسانی کشور گفت: اگر در زنجیره تأمین و توزیع سوخت، سه حلقه وابسته به هم تصور کنیم، بخش حمل و نقل در کنار مجاری عرضه از ارکان اصلی این مجموعه هستند که همراه با کارکنان منطقه در تلاش برای تأمین و توزیع به موقع سوخت مورد نیاز مردم هستند.

مردانی در پاسخ به برخی از دغدغه های شرکت های حمل و نقل در زمینه مشکلات سوختگیری در جایگاههای مسیر تردد و در مبدأ و مقصد گفت: در زمینه تسهیل سوختگیری در استان های مبدأ، پیگیری قبلا انجام شده و اقدامات مجددی نیز انجام خواهد شد و در منطقه با بهره برداری از جایگاه جدید در چند ماه آینده وضعیت در سطح مطلوب قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه زاهدان، احداث پارکینگ نفتکش های جدید با ظرفیت بالا و دارابودن جایگاه عرضه سوخت در مجاورت انبار نفت را که در سفر اخیر مدیرعامل مطرح و مورد بازدید میدانی قرار گرفت، از جمله طرح های پیش بینی شده منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12996

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت