انهدام شبکه سوخت قاچاق در هرمزگان

۲۰ نقطه و محل انباشت سوخت قاچاق که به صورت بتنی و فلزی توسط قاچاقچیان در زیرزمین تعبیه شده بود، شناسایی شدند.
انهدام شبکه سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از نفت ما، فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق‌آلوده به قاچاق سوخت در منطقه گچین بندرعباس خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۳۰۰ مخزن فلزی و پلاستیکی تخریب و ۴۰ کیلومترلوله انتقال سوخت کشف شد.
سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در تشریح این خبر افزود: در ادامه اجرای سلسله طرح‌هایی که در نقاط آلوده سراسر استان اجرا شد با بررسی اطلاعاتی و برنامه ریزی هدفمند یکی از کانون‌های مهم قاچاق سوخت در غرب بندرعباس شناسایی و بامداد امروز (سه‌شنبه) طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در منطقه گچین انجام شد.
وی بیان کرد: در این طرح که با مشارکت ماموران انتظامی بندرعباس، پلیس امنیت اقتصادی و یگان ویژه با حضور میدانی و هماهنگی دستگاه قضایی اجرا شد، افزون بر ۲۰ نقطه و محل انباشت سوخت قاچاق که به صورت بتنی و فلزی توسط قاچاقچیان در زیرزمین تعبیه شده بود، شناسایی و در این راستا ۳۰۰ مخزن پلاستیکی و فلزی منهدم و حدود ۴۰ کیلومتر لوله‌کشی‌های انتقال سوخت از مخازن به سمت خارج از محدوده امحا شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر این‌که این طرح‌ها ادامه دارد و نخستین و آخرین طرح نیز نخواهد بود، اظهارکرد: برابر اعلام سردار فرماندهی کل انتظامی کشور امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12738

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز