ایران قطب پتروشیمی غرب آسیا

یک فعال صنعت پلیمر چین، ایران را یکی از قطب‌ های پتروشیمی و پلیمر غرب آسیا دانست و از افزایش سرمایه‌ گذاری در کشور خبر منتشر کرده است.
ایران قطب پتروشیمی غرب آسیا

به گزارش مسیر انرژی به نقل از نیپنا، یکی از فعالان صنعت پلیمر چین، ایران را یکی از قطب‌ های پتروشیمی و پلیمر غرب آسیا دانست و از افزایش سرمایه‌ گذاری در کشور ما خبر های خوبی را منتشر کرده است.

یک فعال صنعت پلیمر از کشور چین در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی ایران‌ پلاست ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و به‌ ویژه نمایشگاه ایران پلاست اظهار کرد: مجموعه ما از ۱۵ سال پیش تاکنون به شکل رسمی فعالیت خود را در صنعت پلیمر، پلاستیک و متعلقات مربوط به آن در پکن آغاز کرده است.

وی نخستین همکاری رسمی خود با شرکت‌ های ایرانی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: این مهم می‌ تواند در سال‌ های آتی هم ادامه‌ دار باشد، چرا که ایران به عنوان یکی از قطب‌ های پتروشیمی غرب آسیا، ظرفیت‌ های بسیار بالایی دارد.

این فعال صنعت پلیمر یادآور شد: امیدواریم در ادامه هم بتوانیم سرمایه‌ گذاری‌ های مثبتی در ایران داشته باشیم و روند جذب مشتری در این کشور صعودی باشد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی ایران‌ پلاست از امروز ۲۶ شهریور ماه به مدت چهار روز تا ۲۹ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران دایر است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11586

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی