بازدید معاون وزیر نفت از پتروشیمی تبریز

پروژه پلی اتیلن سنگین از پروژه های عظیم و پراهمیت پتروشیمی تبریز است پروژه ای به ظرفیت ۳۱۰ هزارتن و با طرح دوغابی است.
بازدید معاون وزیر نفت از پتروشیمی تبریز

به گزارش مسیر انرژی، دکتر زیدی فر معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و هیات همراه جهت اطلاع از چگونگی روند پیشرفت پروژه با دکتر سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز دیدار و گفتگو کرد.
پروژه پلی اتیلن سنگین از پروژه های عظیم و پراهمیت پتروشیمی تبریز است پروژه ای به ظرفیت ۳۱۰ هزارتن و با طرح دوغابی است. این پروژه در راستای حمایت از دانش فنی و توان بومی پایه گذاری گردیده است و بیش از ۷۹ درصد تجهیزات بکار رفته در این پروژه ایرانی خواهد بود.
در دیدار دیروز مدیر پروژه توضیحات لازم در خصوص وضعیت پیشرفت پروژه و اهداف و مزایای آن را حضور دکتر زیدی فر ارائه کرد.
پروژه پلی اتیلن سنگین پتروشیمی تبریز، پس از پایان موفقیت آمیز بررسی مدارک مربوط به فازهای بسته طراحی فرایند اخذ دانش فنی و همچنین فاز بسته مهندسی پایه قرارداد EPCرا با شرکت مربوطه منعقد نموده و درصدد اتمام به موقع پروژه و بر اساس استانداردهای معتبر جهانی می‌باشد.
این پروژه به عنوان اولین پروژه داخلی خواهد بود که با اعتماد بر نیروهای توانمند داخلی و سرمایه‌گذاری بر روی دانش فنی بومی انجام می‌شود لذا صرفه‌جویی‌های قابل توجهی را برای شرکت و کشور به ارمغان آورده شعار ما می‌توانیم را در عرصه‌های مختلف جامعه عمل خواهد پوشانید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12665

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی