بزرگترین اتحادیه نفتی آرژانتین اعتصاب کرد

بزرگترین اتحادیه نفتی آرژانتین در پیگیری مطالباتش برای حقوق بالاتر، از روز سه شنبه به مدت ۴۸ ساعت دست به اعتصاب می‌زند.
بزرگترین اتحادیه نفتی آرژانتین اعتصاب کرد

به گزارش مسیر انرژی، بزرگترین اتحادیه نفتی آرژانتین در پیگیری مطالباتش برای حقوق بالاتر، از روز سه شنبه به مدت ۴۸ ساعت دست به اعتصاب می‌ زند.
این اقدام بر تولید نفت در منطقه نفت شیل واکا موئرتا تاثیر خواهد گذاشت. واکا موئرتا، دومین منطقه بزرگ شیل جهان از نظر ذخایر گاز و چهارمین منطقه بزرگ از نظر نفت شیل است و نقش مهمی در برنامه آرژانتین برای معکوس کردن کسری مالی در تراز تجارت انرژی و تبدیل شدن به یک صادرکننده بزرگ انرژی، ایفا می‌ کند.
اتحادیه کارکنان خصوصی نفت و گاز در ریو نگرو، نئوکن و لا پامپا که استان‌ های محل قرار گیری واکا موئرتا هستند، اعلام کرد پس از شکست در مذاکرات با شرکت‌ ها، خواستار برگزاری اعتصاب شده است. این اعتصاب از سه شنبه هفته جاری آغاز می‌ شود.
بر اساس گزارش رویترز، مارسلو روچی، دبیر کل این اتحادیه گفت: تلاش کردم بشینیم، درک کنیم، صحبت کنیم، به توافق برسیم اما آن ها ما را به همان پیشنهادی یک سال و نیم قبل کشاندند؛ همان پیشنهاد هایی که چهار ماه قبل درباره آن ها صحبت کردیم. ما میل به صحبت و گفت و گو داریم. اکنون، آنچه که نداریم، وقت برای این است که آن ها به ما بی‌ احترامی کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=18800

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت