تعامل شرکت گاز و اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در گازرسانی

مدیر عامل شرکت گاز استان با مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین طی جلسه ای در ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در خصوص رفع موانع گازرسانی به مناطق شهری جدید استان تبادل نظر کردند.
قزوین

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از موج، مدیر عامل شرکت گاز استان با مدیر کل راه و شهر سازی استان قزوین طی جلسه ای در ساختمان اداره کل راه و شهر سازی در خصوص رفع موانع گازرسانی به مناطق شهری جدید استان تبادل نظر کردند.

علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان با سیدعلی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین طی جلسه ای در ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در خصوص رفع موانع گازرسانی به مناطق شهری جدید استان تبادل نظر کردند.

در این دیدار علی حجتی پور مدیر عامل این شرکت از همراهی کلیه عوامل و به ویژه مدیریت  اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در روند اجرای پروژه های گازرسانی در مناطق شهری جدید استان به ویژه شهرک عظیمه و ۲۲ هکتاری مهرگان تشکر نمود و خواستار تداوم این تعامل در سایر پروژه ها به ویژه پروژه گازرسانی به  ۲۸۶ هکتاری نهضت ملی مسکن قزوین شد.

سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز ضمن تشکر از علی حجتی پور مدیر عامل و مجموعه شرکت گاز برتعامل و همراهی هر چه بیشتر مجموعه راه و شهرسازی استان در راستای تسریع در اجرای پروژه های گازرسانی تاکید نمود.

انتهای پیام /

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12718

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز