تعهدات بر زمین مانده منابع انسانی نفت

كاركنان خدوم وزارت نفت و شركت هاي تابعه بسيار مشتاق به شنيدن كوچكترين دستاوردي از اوجی هستند
تعهدات بر زمین مانده منابع انسانی نفت

به گزارش مسیر انرژی، در روزهای پایانی دولت سیزدهم و خاتمه وزارت جواد اوجی جا دارد یادی کنیم از تعهدات کتبی و شفاهی وی در مجلس شورای اسلامی پیش از شروع تصدی گری وی برمسند وزارت نفت.
نخستین و مهم ترین موضوع، اهمیت دادن و ساماندهی منابع انسانی است که در بند اول آن به برنامه اقدام فوری در حوزه منابع انسانی برای شناسایی و رفع چالش های اساسی در این حوزه اشاره شده است.
اما سوال اساسی اینجاست که با گذشت نزدیک به ۳ سال از این تعهد، کدامیک از چالش های اساسی حوزه منابع انسانی که ساماندهی قالب های قراردادی متعدد فعلی از جمله ارکان ثالث، مدت موقت و پیمانکاری مهم ترین آن است مرتفع گشته؟
مورد دیگر، جلب رضایت و ایجاد انگیزه شغلی کارکنان است که در این سال ها بطور کامل مغفول مانده است. یکی از مثال های نقض این موضوع، قضیه تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی است که مقرر شده بود به تمام کارکنان نفت چه رسمی و چه قراردادی اختصاص یابد که صرفا به مدیران و برخی کارکنان رسمی رسید و طبق معمول کارکنان قراردادی و پیمانی نفت بی بهره ماندند.
بکارگیری از مدیران توانمند و کارآمد بند دیگر این تعهدنامه بود که نشانه ای از اجرا شدنش پیدا نکردیم!
و اما در پایان یادآور می شود که کارکنان خدوم وزارت نفت و شرکت های تابعه بسیار مشتاق به شنیدن کوچکترین دستاوردی از جنابعالی و معاونت منابع انسانی نفت در سه سال گذشته در این حوزه هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=18933

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت