تیم فوتبال کارگری پتروشیمی شازند قهرمان شد

تیم فوتبال پتروشیمی شازند موفق شد در ورزشگاه اختصاصی خود در شهر مهاجران در مقابل تیم شهرداری اراک پیروزی را از آن خود کند.
تیم فوتبال کارگری پتروشیمی شازند قهرمان شد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از رویداد های مهم نفت و انرژی، تیم فوتبال کارگری پتروشیمی شازند با قهرمانی زودهنگام در مسابقات کارگران استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.
در چهارمین  مسابقه از دور برگشت رقابت های فوتبال  قهرمانی کارگران استان مرکزی ،تیم فوتبال پتروشیمی شازند موفق شد در ورزشگاه اختصاصی خود در شهر مهاجران با کسب پیروزی مقابل تیم شهرداری اراک ، سه هفته مانده به پایان مسابقات،  قهرمان مسابقات فوتبال استان مرکزی شده و به مسابقات قهرمانی کشور راه یابد.
در این دیدار خانگی که روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پتروشیمی شازند خاتمه یافت ، “حسین گودرزی” زننده تنها گل این دیدار بود.
در پایان این مسابقه ، دکتر خلیلی نیا مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند به همراه مهندس ساکی رئیس مجتمع پتروشیمی و جمعی از مسئولین شرکت پتروشیمی ضمن بازدید از اقدامات انجام شده در آماده سازی استادیوم  زمین فوتبال جهت میزبانی از مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، در بین بازیکنان و کادر فنی تیم کارگری حاضر شده و ضمن تبریک این قهرمانی، حمایت کامل و همه جانبه خود از برنامه های همه جانبه پیش روی تیم فوتبال پتروشیمی شازند را اعلام داشتند.
انتهای پیام /

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12621

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی