حضور شرکت‌ های دانش‌ بنیان در بزرگترین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی جهان

شرکت‌ های دانش‌ بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهار شنبه، ۹ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌ نام کنند
حضور شرکت‌ های دانش‌ بنیان در بزرگترین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی جهان

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از ایسنا، پاویون شرکت‌ های دانش‌ بنیان در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌ المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، فروردین ۱۴۰۳ در پکن برپا می‌ شود.
بزرگترین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی جهان (CIPPE ۲۰۲۴) با حضور فعالان این صنعت از ۶۵ کشور مختلف از ۶ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ در پکن برگزار می‌ شود.

فرآورده‌ های نفتی، تجهیزات نفت، پتروشیمی، تجهیزات تولید بنزین، ماشین‌ آلات و ابزار پردازش نفت، فناوری‌ های‌ نفت، تولید، ساخت، تعمیر و نگهداری تجهیزات نفت و گاز، انرژی، انرژی‌ های تجدید پذیر، سایر محصولات و خدمات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، محور های اصلی بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌ المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین هستند.

شرکت‌‌های دانش‌ بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهار شنبه، ۹ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌ نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۶۸۱۴۳۳ و  ۰۲۱-۸۶۰۳۷۶۲۲ تماس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌ های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌ های دانش‌ بنیان، حمایت از حضور شرکت‌ های دانش‌ بنیان در نمایشگاه‌ های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌ های معتبر بین‌ المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=16834

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت