حضور متخصصان پتروشیمی جم در نمایشگاه اوراسیا پلاست

شرکت صنایع پتروشیمی جم هم چنین میزبان رایزن اقتصادی سفارت ایران در ترکیه و نمایندگان ایرانی و خارجی از شرکت‌ های بزرگ صنعت پتروشيمی و پلاستیک بود.
پتروشیمی جم

به گزارش مسیر انرژی، غرفه‌ ی شرکت صنایع پتروشیمی جم در روز اوّل نمایشگاه اوراسیا استانبول از متخصصان صنعت پلاستیک میزبانی کرد و کارشناسان جم مذاکرات خوبی با خریداران از کشور های مختلف انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل شرکت صنایع پتروشیمی جم، در روز اوّل نمایشگاه صنعت پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا ترکیه، شرکت پتروشیمی جم حضور فعال و پررنگی داشت.

در این روز کارشناسان و متخصصان حاضر در این نمایشگاه، با تامین‌ کنندگان حوزه‌ی مواد شیمیایی و قطعات و تجهیزات مکانیکی و ابزار دقیق ملاقات داشتند.

همچنین مذاکرات مثبت و مفیدی با متخصصان صنعت پلاستیک دنیا و خریداران محصولات تولیدی از بازار های ترکیه، چین، هند و دیگر کشور های حاضر در این رویداد صورت گرفت.

شرکت صنایع پتروشیمی جم هم چنین میزبان رایزن اقتصادی سفارت ایران در ترکیه و نمایندگان ایرانی و خارجی از شرکت‌ های بزرگ صنعت پتروشیمی و پلاستیک بود.

شایان ذکر است نمایشگاه بین‌ المللی صنعت پلاستیک استانبول از ۲۲ تا ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ هم زمان با ۱ الی ۴ آذرماه ۱۴۰۲، توسط TUYAP با همکاری بنیاد صنعت پلاستیک ترکیه در مرکز همایش و کنگره نمایشگاه Tüyap، استانبول در حال برگزاری است و غرفه‌ ی ۵۱۶A متعلق به پتروشیمی جم در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان می‌ باشد.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14118

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت