در مرز باشماق بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

رئیس اداره استاندارد شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: از مهر ماه سال جاری تاکنون چندین محموله سوخت قاچاق به همت کارشناسان استاندارد کشف شد.
محموله سوخت قاچاق

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی، نفت ما، ۴ تانکر سوخت قاچاق به میزان بیش از ۱۰۰ هزار لیتر با همکاری استاندارد و پلیس قضایی در مرز باشماق مریوان کشف شد.
هیرش کانی‌ سانانی، اظهار داشت: در نمونه‌ برداری کارشناسان استاندارد مستقر در مرز باشماق مریوان از ۶ محموله تانکر حامل مشتقات نفتی گازوئیل، ۴ تانکر سوخت قاچاق به میزان بیش از یکصد هزار لیتر با همکاری پلیس قضایی کشف و تحویل مراجع ذی‌صلاح داده شد.
وی به ترفند و پشت پرده قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: رانندگان این تانکر ها مخزن خودرو هایشان را در عراق با آب پر و در ایران گازوئیل یارانه‌ ای را جایگزین آن می‌ کردند که با هوشیاری کارشناسان استاندارد این تخلف کشف شد.
رئیس اداره استاندارد شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: از مهر ماه سال جاری تاکنون چندین محموله سوخت قاچاق به همت کارشناسان استاندارد کشف شد.
استان کردستان ۲۲۷ کیلو متر مرز مشترک با کشور عراق دارد و مریوان یکی از شهرستان‌ های مرزی استان است. مرز رسمی باشماق مریوان یکی از مهم ترین مرز های رسمی زمینی ایران با اقلیم کردستان عراق به شمار می‌ آید که در زمینه ترانزیت، صادرات و امور مسافری است.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15002

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل