دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران و کارکنان پتروشیمی‌ها در عسلویه

جناب آقای دکتر دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت به مناسبت ۸ دیماه روز صنعت پتروشیمی و دیدار با مدیران و کارکنان شرکت های پتروشیمی در عسلویه حضور یافتند
دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران و کارکنان پتروشیمی‌ها در عسلویه

به گزارش مسیر انرژی، در این بازدید آقایان اشرف نژاد و چاوشی اعضا هیات مدیره، سعیدی و حطیم عضو هیات عامل، یا دروج رئیس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی ، مختاری مدیر شعب استان بوشهر حضور داشتند.
آقای دکتر دولت آبادی ، از آمادگی کامل بانک ملت برای حمایت از طرحهای توسعه ای این شرکت ها خبر داد.
وی با اشاره به توانمندی‌های بانک ملت از نظر نقدینگی و زیرساخت های قوی فناوری اطلاعات اظهار داشتند این بانک به عنوان بانک نخست کشور از لحاظ منابع ارزی و ریالی آماده است تا در حوزههای مختلف در کنار شرکت پتروشیمی حضور داشته باشد و نیازهای مالی و بانکی شرکت را در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده سازد.
دکتر دولت آبادی همچنین از افزایش سرمایه کم نظیر بانک ملت در بازار سرمایه به مبلغ ۳۵۷ هزار میلیارد ریال اشاره و عنوان نمودند : این افزایش سرمایه می تواند تعاملات بیشتری در زمینه تامین مالی شرکتهای بزرگ کشور بخصوص شرکت های پتروشمی داشته باشد.
مدیرعامل بانک ملت پرداخت مابه التفاوت نرخ سود قطعی به سپرده گذاران را مزیتی مهم برای افزایش سودآوری شرکتهای بزرگ دانست و اظهار امیدواری کرد که این بانک بتواند با استفاده از ظرفیتهای خود ، خدمات شایسته ای را به این شرکت ها ارائه دهند.
مدیران این شرکت ها هم از بانک ملت به عنوان بانکی بزرگ با برندی معتبر و خوشنام نام بردند که تاکنون پروژههای زیادی را در صنعت پتروشیمی کشور مورد حمایت قرار داده است.
مدیران عامل و مالی شرکتهای مورد بازدید در این نشستها ضمن اعلام رضایت از نحوه اخلاق ، رفتار و پاسخگویی مناسب مدیران و کارکنان بانک ملت استان بوشهر اظهار داشتند در فصل جدید، تعاملات و مراودات بیشتر و بهتری با این مجموعه داشته باشند.
در پایان مدیرعامل محترم بانک ملت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی از مدیران شرکت با اهداء لوح تقدیر نمودند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15973

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل