رئیس ارزیابی اشراف سپاه از پالایشگاه هفتم پارس جنوبی بازدید کرد

رئیس ارزیابی اشراف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تاسیسات فرآیند تولید گاز پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کرد.
سپاه

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از خبر گزاری فارس از بوشهر، سرهنگ شکوری مسؤول ارزیابی اشراف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز از پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه بازدید کرد.

در این بازدید که کمال شنبدی رئیس بهره برداری پالایشگاه هفتم و مسؤولان دبیرخانه اشراف سپاه استان بوشهر و سپاه عسلویه حضور داشتند، سرهنگ شکوری از تاسیسات فرآیند تولید گاز در ناحیه صنعتی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت تولید گاز در پارس جنوبی قرار گرفت.

پالایشگاه هفتم در قسمت غربی سایت شماره ۱ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی نزدیک به خروجی شرقی شهرستان عسلویه قرار دارد. کارفرمای ساخت این پالایشگاه همانند سایر پالایشگاه‌های این میدان عظیم گازی، شرکت نفت و گاز پارس و پیمانکار اصلی اجرای آن کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های مهندسی و ساختمان صنایع نفت(اویک)، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران بوده است.

بازدید از پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) از دیگر برنامه‌ های رئیس ارزیابی اشراف سپاه پاسداران در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی بود.

سپاه

به گزارش فارس، پالایشگاه هفتم عنوان هفتمین پالایشگاه از پالایشگاه‌ های گاز پارس جنوبی است که طرح توسعه فاز های ۱۷ و ۱۸ در آن اجرا شده‌ است و در سال ۹۴ تزریق گاز شیرین تولیدی از این پالایشگاه به خط لوله سراسری و هم چنین تولید پایدار میعانات گازی با برداشت مستقیم از سکوی فاز ۱۷ شروع شد.

پایان پیام /

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل