رزمایش مدیریت بحران شرایط اضطراری در نفت و گاز گچساران

رزمایش مدیریت بحران شرایط اضطراری با هدف آشنایی با اصول پدافند غیرعامل و سنجش حضور فوری اعضای کمیته، مدیران و مسئولان در منطقه عملیاتی نفت و گاز گچساران برگزار شد.
گچساران

به گزارش مسیر انرژی به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت گفت: این مانور به‌منظور آشنایی و آمادگی بیشتر کارکنان مناطق عملیاتی با اصول پدافند غیرعامل، شناسایی نقاط قوت و رفع کاستی‌ها در مدیریت شرایط اضطراری در یکی از تأسیسات عملیاتی نفت و گاز گچساران برگزار شد.

وی ارتقای آمادگی و هماهنگی بین مدیران عملیاتی، ارزیابی سطح آمادگی گروه‌های واکنش سریع در شرایط اضطراری و بررسی عملکرد تجهیزات آتش‌نشانی و امدادی واحدهای اچ‌اس‌ئی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در مدیریت بحران را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مانور برشمرد.

شهباز صفری، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده، مانور مدیریت بحران شرایط اضطراری با موضوع نشت گاز و ایجاد حریق در یکی از تأسیسات برگزار شد و با تشکیل کمیته مدیریت بحران و اعزام نیروهای مختلف عملیاتی، ایمنی و آتش‌نشانی با تجهیزات لجستیکی از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مهار و اطفای حریق فرضی با موفقیت انجام شد.

بر پایه این گزارش، پس از پایان مانور، نشست آنالیز و تجزیه و تحلیل عملیات تشکیل و نقاط قوت و ضعف بررسی شد و در پایان مدیرعامل نفت و گاز گچساران با قدردانی از مدیریت و هماهنگی نیروها، واکنش بروز و رفع حادثه را مطلوب ارزیابی کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11321

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت