زمان پرداخت سود تاپیکو اعلام شد

زمان پرداخت سود تاپیکو توسط شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین بر روی سامانه کدال اعلام شد.
زمان پرداخت

به گزارش مسیر انرژی به نقل از مدار اقتصادی، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین زمان پرداخت سود را اعلام کرد. بر این اساس و با توجه به تصمیمات مجمع عمومی سالانه این هلدینگ در تاریخ ششم شهریورماه ۱۴۰۲ مبنی بر تقسیم ۲.۷۴۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم، برنامه زمان بندی پرداخت سود سهامداران که در تاریخ مجمع عمومی عادی سالانه سهامدار شرکت بوده اند به شرح زیر است:

سود سهامداران حقیقی، صندوق های سرمایه گذارو سبدگردان های دارای کد سجام از تاریخ چهارم مهرماه ۱۴۰۲ به شماره حساب ثبت شده معرفی شده در سامانه سجام واریز می شود.

سهامداران حقیقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های فاقد کد سجام با همراه داشتن کارت ملی و کد بورسی خود در تاریخ چهارم دی ماه ۱۴۰۲ می‌توانند به شعب بانک پارسیان در سراسر کشور مراجعه کنند.

سهامداران حقوقی تا ۱۰۰ میلیون سهم دارای کد سجام در تاریخ چهارم مهرماه ۱۴۰۲ به شماره حساب ثبت شده در سامانه سجام واریز می شود.

سهامداران حقوقی تا ۱۰۰ میلیون سهم فاقد کد سجام و سهامداران حقوقی بیش از ۱۰۰ میلیون سهم ظرف می‌توانند در مهلت قانونی و با تکمیل و ارسال جدول پیوست در سربرگ شرکت، با امضای صاحبان امضای مجاز و مهر شرکت وبه همراه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز سود سهام خود را دریافت کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10995

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی