صنعت پتروشیمی در خدمت جامعه علمی کشور است

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان توسعه زیر ساخت‌های آموزشی کشور و محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار که ریشه های اصلی آن در آموزش و پرورش است را لازم و ضروری دانستند.
صنعت پتروشیمی در خدمت جامعه علمی کشور است

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از رویداد نفت؛ عبدالله یاوری، مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان، در دیدار با علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش  و برزگری رییس صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر گفت؛ صنعت پتروشیمی کشور در جهت اعتلای و توانمند سازی علمی کشور همراهی دارد .

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان در این دیدار توسعه زیر ساخت‌های آموزشی کشور و محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار که ریشه های اصلی آن در آموزش و پرورش است را لازم و ضروری دانستند.

یاوری در این دیدار به انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی صنایع پتروشیمی و نفت و گاز در راستای محرومیت زدایی مدارس کم برخوردار و بروز رسانی تجهیزات آموزشی فعالیت‌ها و همکاری‌های خوبی در سال‌های اخیر داشته است و در این راستا ستاد مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی عسلویه با تعیین اولویت‌های برنامه در حوزه آموزشی و فرهنگی گام‌های خوبی برداشته است که ثمره همراهی مدیران عامل مجتمع های پتروشیمی کشور است .

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این دیدار و نشست به ضرورت توجه شرکت‌های تولیدی پتروشیمی برای توانمند سازی مراکز آموزشی استان و برخوردار کردن مدارس کم برخوردار مناطق محروم استان پرداختند و از مهمترین نیازهای آموزشی استان تجهیز و تکمیل آوردگاه دانش آموزی استان به خوابگاه دانش آموزی و تجهیز آن به تجهیزات اقامتی و ورزشی و آزمایشگاهی مدارس دانستند که انتظار است از بخش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی در منطقه عسلویه به آن توجه شود .

علی موحدی در بخشی به گزارش اقدامات و عملکرد اداره کل در انجام امور فوق برنامه ای و فرهنگی چون اعتکاف دانش آموزی در سطح استان و جشن های تکلیف دانش آموزی و ویژه برنامه یادواره شهدای دانش آموزی اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بخشی به امید آفرینی دانش آموزان با آشنایی از ظرفیتهای توانمندی مبتکرین و متخصصین صنایع بویژه پتروشیمی اشاره کردند و درخواست مشارکت برای برگزاری اردوهای دانش آموزی از پالایشگاه‌ها و پتروشیمی های عسلویه پرداختند.

مهندس یاوری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان در بخش پایانی این دیدار با استقبال از اردوهای دانش آموزی در جهت آشنایی دانش آموزان با توانمندی‌های کشور و امید آفرینی به آینده روشن کشور با علم آموزی و تخصص گرایی دانش آموزان اشاره کرد .

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان با ابلاغ پیام تقدیر و تشکر از حمایت‌های وزیر محترم آموزش و پرورش، رییس صندوق فرهنگیان و مدیر عامل شرکت پترو فرهنگ در توسعه زیر ساخت‌های شرکت پتروشیمی کیان به واسطه مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس صندوق فرهنگیان استان بوشهر از مقامات عالی رتبه وزارت آموزش و پرورش برای بازدید از این ظرفیت بالای اقتصادی کشور در مگاپروژه کیان دعوت بعمل آوردند تا در آینده نزدیک با حضور و بازدید مقامات حرکت‌های پیشرفت این مگاپروژه سرعت بیشتری بخود گیرد .

در پایان این دیدار موحدی مدیرکل آموزش و پرورش، برزگری رییس صندوق فرهنگیان و رییس حراست اداره کل به همراه مدیرعامل و مدیران شرکت از کارگاه‌های عملیاتی عمرانی سایت بازدید بعمل آوردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=16298

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی