فرمانده انتظامی خراسان: کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش 9 میلیارد ریال خبر داد.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی

 به گزارش مسیر انرژی به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش ۹ میلیارد ریال در استان کشف و توقیف شد.

سرهنگ پاسدار حسن شجاعی نسب، روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ، مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10866

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت