مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ مدیر برتر و ارزش آفرین کشور

در سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور در خلاقیت و نوآوری کسب و کار از شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه و مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.
مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ مدیر برتر و ارزش آفرین کشور

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط‌ عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صمت، معاونت‌ علمی ریاست‌ جمهوری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اتاق بازرگانی صنایع، سازمان توسعه و تجارت ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شده است.

همچنین در این اجلاس از مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش آفرین ایران تقدیر بعمل امد.

شایان ذکر است که محور های ارزیابی سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحد های تولیدی، صنعتی و اقتصادی؛ خلاقیت و نوآوری، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت ، ‌اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها و توسعه کسب و کار در فضای داخلی و بین‌المللی بوده است.

گفتنی است که شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ شستان است که نقش به سزائی در ذخیره سازی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور ایران را دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14877

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی