مدیران ارشد شرکت خلیج فارس در شرکت پتروشیمی بندرامام

مدیران ارشد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور در پتروشیمی بندرامام در جریان آخرین اقدامات این شرکت قرار گرفتند.
مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس در شرکت پتروشیمی بندرامام
به گزارش مسیر انرژی به نقل از شبکه خبری صنعت نفت ایران، روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام اعلام کرد که جمعی از مدیران ارشد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور در پتروشیمی بندر امام در جریان آخرین اقدامات این شرکت قرار گرفتند.

در این دیدار که مهندس نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهندس سلیمان‌ زاده مدیر تولید گروه و جمعی از مشاوران و کارشناسان و سایر مدیران ارشد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس حضور داشتند، گزارشی از افزایش دریافت خوراک و ظرفیت تولید مجتمع پتروشیمی بندر امام ارائه شد و دستاورد های شرکت در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ تشریح شد.

سرمایه گذاری شرکت پتروشیمی بندر امام در بخش های بالادستی و برنامه شرکت برای افزایش تولید در نیمه دوم سال جاری نیز از دیگر محور های این جلسه است که هم اکنون در مجتمع پتروشیمی بندر امام در جریان است. شرکت پتروشیمی بندرامام در زمینه تولید انواع مواد شیمیایی، آروماتیک‌ ها، پلیمر ها و ال‌پی‌جی فعالیت می‌کند. این شرکت بزرگترین تولید کننده سه زنجیره الفین ها، آروماتیک ها و کلر آکالی در ایران می باشد. این شرکت در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و اجرای راهبرد توسعه روابط دو سویه خود با شرکتهای دانش بنیان داخلی و با هدف حمایت از شرکتهای دانش بنیان و فناور کشور و نیز یافتن راه حل هایی مناسب برای حل مسائل پیش روی خود انجام می دهد

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10975

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی