مدیرعامل نفت سپاهان تغییر کرد

روز گذشته 22 شهریور 1402 امین دهقان مدیرعامل سابق شرکت چی‌پورنر پارس به عنوان سرپرست نفت سپاهان انتخاب و‌معارفه شد
نفت سپاهان

به گزارش مسیر انرژی به نقل از انرژی پرس، روز گذشته ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ امین دهقان مدیر عامل سابق شرکت چی‌پورنر پارس به عنوان سرپرست شرکت نفت سپاهان انتخاب و‌ معارفه شد.

پیش از این محمد امیر نیکو همت، مدیرعاملی نفت سپاهان را حدود دو سال بر عهده داشت که  تودیع و از عملکرد وی طی این مدت تقدیر و فرهاد امین دهقان به عنوان مدیرعامل جدید نفت سپاهان معارفه شد.

مدیریت پرحاشیه نیکو همت و نزدیکی بیش از حدش به محسن قدیری و ماجرای فروش سپاهان به پالایشگاه اصفهان و ورود سازمان بازرسی سر انجام کار دستش داد حالا باید دید قدیری با از دست دادن یار خود چه برنامه ای دارد.

پیش از این، انرژی پرس در گزارشی در تاریخ ۱۱ شهریور نوشته بود: در حال حاضر محمد امیر نیکو همت به نمایندگی از شرکت نفت سپاهان، رئیس هیات مدیره پالایشگاه اصفهان است. او با حفظ سمت، به نمایندگی از شرکت توسعه نفت مروارید (یکی از زیر مجموعه‌ های اهداف) مدیر عامل و نایب رئیس هیات‌ مدیره شرکت نفت سپاهان نیز است. مدیر عامل پالایشگاه نفت اصفهان نیز محسن قدیری است که هم زمان به نمایندگی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی نایب رئیس هیأت مدیره پالایشگاه اصفهان است.

شرکت نفت سپاهان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان روغن پایه و فرآورده های حوزه روانکار کشور، در سال ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار تهران، در گروه فرآورده های نفتی و با نماد “شسپا” پذیرفته شد.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11388

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت