مشکلات آنتن دهی در شرکت دماوند انرژی عسلویه حل شد

جلسه کمیته اضطراری شرکت دماوند انرژی عسلویه با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
مشکلات آنتن دهی در شرکت دماوند انرژی عسلویه حل شد

به گزارش مسیر انرژی، دکتر محمدرضا مهرافشان در جلسه کمیته اضطراری شرکت دماوند انرژی عسلویه اظهار داشت: حفظ سلامت کارکنان و تجهیزات در کنار تداوم روند تولید پایدار در اولویت کاری مدیران باشد و برای مقابله با خطرات احتمالی، تجهیزات ایمنی و حفاظتی ارتقا و به روزرسانی شود.
مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه خاطر نشان کرد: خرید دستگاه آتش نشانی، وسایل حفاظتی برای اتاق های کنترل و بخش های بهره برداری در دستور کار است.
دکتر محمدرضا مهرافشان با اشاره به اینکه بررسی نقاط حادثه خیز و پرریسک به صورت روتین در دستور کار باشد افزود: جلسات آموزشی در خصوص خطرات و مقابله به آن ها برای کلیه پرسنل در دستور کار باشد و برای مشاغل تخصصی نیز آخرین دستورالعمل های مقابله به حوادث ارائه شود.
وی با تاکید بر اینکه دکل جدید مخابراتی در دماوند انرژی ایجاد خواهد شد افزود: فاز دو پتروشیمی های منطقه پارس با مشکل آنتن دهی موبایل و اینترنت همراه روبرو است و در تلاشیم با احداث دکل مخابراتی جدید، بستر لازم برای استقرار سایت های BTS اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در منطقه فراهم شود.
مدیر شرایط اضطراری دماوند انرژی با بیان اینکه در سال جاری برنامه ریزی برای برگزاری چهار مانور انجام شده است گفت: ایجاد آمادگی لازم و بررسی نقاط قوت و ضعف واحدها در مقابله با حوادث از اهداف برگزاری این مانورها می باشد که تاکنون یک مانور برگزار و مانور دوم نیز در هفته آینده با مشارکت واحدهای عملیاتی و ستادی اجرا می شود.
لازم به ذکر است جلسه کمیته اضطراری شرکت دماوند انرژی عسلویه با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=20668

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ترین ها