مصرف گاز ادارات قزوین زیر ذره بین شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، گفت: از ابتدای آذرماه سال جاری ۱۴۷۲ پایش از ادارات و سازمان‌های دولتی در قزوین انجام شده است.
خبر مصرف گاز ادارات

به گزارش مسیر انرژی، علی حجتی‌پور با اشاره به آغاز اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات و سازمان‌های دولتی در استان خبر داد و گفت: طبق نخستین گزارش مجریان طرح پایش مصرف گاز، از ابتدای آذرماه، ۱۴۷۲ مورد پایش انجام شده است.

وی هدف اصلی این طرح را فرهنگ‌سازی و نهادینه‌کردن اصول مصرف بهینه گاز در جامعه خواند و گفت: در بحث مصرف مبتنی بر صرفه‌جویی طبعا از مدیران و کارکنان دولت انتظار بیشتری می‌رود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بر رعایت اصول صحیح مصرف در همه اماکن به‌ویژه در ادارات دولتی تأکید کرد و خبر داد: شرکت گاز قزوین با اجرای این طرح‌ به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مصرف مبتنی بر صرفه‌جویی، ارائه و ترویج راهکارهای مناسب مصرف بهینه گاز در جامعه به‌ویژه در بین مدیران و کارمندان است.

حجتی‌پور با بیان اینکه طرح پایش در سال‌های گذشته نیز به‌صورت مستمر اجرا شده و تأثیرات مثبتی در فرهنگ‌سازی مصرف گاز و صرفه‌جویی آن در ادارات و سازمان‌ها داشته است، بیان کرد: امیدواریم امسال نیز بتوانیم گامی در ایجاد شبکه پایدار گاز در روزهای سرد سال برداریم.

وی همچنین با اعلام هشدار قطعی گاز به سازمان‌های خاطی، تأکید کرد: در صورت عدم رعایت اصول مصرف بهینه گاز در ارگان‌های مختلف، علی‌رغم توجیه و اخطار قبلی مأموران پایش مصرف گاز، با سازمان‌های خاطی طبق قانون برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه مأموران و کارشناسان پایش مصرف گاز استان به‌عنوان نماینده شرکت گاز استان با رعایت ادب و احترام به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کرده و ضمن بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد آنان، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند، گفت: از ادارات و سازمان‌ها نیز انتظار داریم همکاری‌های لازم را با مجریان طرح داشته باشند.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15095

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز