معاون اول رییس جمهور دستور بازنگری در نرخ خوراک و فرآورده پالایشگاه‌ها داد

معاون اول رئیس جمهور، دولت تصمیم بر بازنگری بند هایی از «دستور العمل جدید نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه‌ها» که اخیرا تهیه و ابلاغ گردیده بود گرفت.
دستور معاون اول رییس جمهور برای بازنگری در نرخ خوراک و فرآورده پالایشگاه‌ها

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از تسنیم، با دستور دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور «دستورالعمل نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه‌ها» با رویکرد حفظ قابلیت پیش‌بینی پذیری و حمایت از صنایع بورسی مورد بازنگری قرار می گیرد.
در هفته‌ های گذشته بازار سرمایه کشورمان تحت تاثیر مسائل خارجی و تنش‌ های منطقه‌‍ ای دچار نوساناتی شده‌ که نه تنها مردم، بلکه فعالان اقتصادی را نیز نگران کرده است .
از اصلی‌ ترین دلایل تغییر جهت حرکت برخی از فعالان اقتصادی کشور در جا به جایی سرمایه خود بین بازار های مالی مختلف انتظارات برآوردی ایشان است. در این راستا تصمیمات و سیاست‌ گذاری تیم اقتصادی دولت می تواند چشم‌ انداز صحیح و دقیق‌ تری پیش روی فعالان اقتصادی و صنعتگران کشور قرار دهد. و بدین طریق علاوه بر افزایش امید و انگیزه به مشارکت بیشتر در فعالیت های اقتصادی مولد و اصیل، قابلیت پیش‌ بینی پذیری نیز در بازار سرمایه خدشه دار نشود.
به همین منظور، با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تایید معاون اول رئیس جمهور، دولت تصمیم بر بازنگری بند هایی از «دستور العمل جدید نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه‌ها» که اخیرا تهیه و ابلاغ گردیده بود گرفت.
همچنین دولت در تلاش است که برای تسویه بدهی خود به صنایع بخصوص با اولویت صنایع بورسی، فرآیند، ساز و کار و زمان‌ بندی مشخصی را تهیه کند.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=16338

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت