نخستین جلسه هم‌اندیشی منابع انسانی پتروشیمی منطقه ماهشهر برگزار شد

نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر برگزار شد
نخستین جلسه هم‌اندیشی منابع انسانی پتروشیمی منطقه ماهشهر برگزار شد

به گزارش مسیر انرژی، نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر باهدف رفع مسائل و چالش‌های پیش روی کارکنان در حوزه منابع انسانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، این نشست با حضور داریوش شمس مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و هیئت همراه به میزبانی پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.
نیروی انسانی پایه اصلی هر سازمان و مهم‌ترین عامل رشد یک سازمان تلقی می‌شود و این نشست باهدف رفع مسائل و چالش‌های پیش روی کارکنان در حوزه منابع انسانی برگزار شد.
با همین رویکرد، مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و مدیران عامل شرکت‌های تابعه به اهمیت جایگاه نیروی انسانی و رفع نیازهای آن‌ها در این نشست تأکید داشتند.
در جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر پیرامون خدمات رفاهی کارکنان، جبران خدمات، اعطای مزایای نقدی و غیر نقدی و همچنین به‌روزرسانی قوانین و دستورالعمل‌های جاری مذاکره و تصمیماتی اتخاذ شد.
در پایان این نشست، شمس ضمن تشکر از میزبانی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و تقدیر از حضور مدیران عامل و مدیران منابع انسانی تاکید کرد که این نشست‌ها هر سه ماه یک‌بار و به میزبانی یکی از شرکت‌های تابعه در منطقه ماهشهر برگزار شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13808

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی