نخستین نشست مدیران پتروشیمی‌های پارس جنوبی برگزار شد

نخستین نشست تخصصی نگهداری و تعمیرات در صنایع پتروشیمی با حضور مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران اداره تعمیرات پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) در مجتمع پتروپالایش کنگان برگزار شد.
نخستین نشست مدیران پتروشیمی‌های پارس جنوبی برگزار شد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از شانا، نخستین نشست مدیران نگهداری و تعمیرات پتروشیمی‌های پارس جنوبی روز سه‌شنبه (هشتم اسفندماه) به میزبانی پتروپالایش کنگان برگزار شد که مدیران نگهداری و تعمیرات در این نشست به تبادل‌نظر، تجارب، چالش‌ها و راهکارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت‌های پتروشیمی پرداختند.

در این نشست برخی تجربیات شاخص مجتمع پتروپالایش کنگان و آشنایی با الگوی تعالی‌بخش ۱۰ ستاره در حوزه نفت و توانمندی شرکت سازنده توربوکمپرسور نفت در زمینه خدمات مورد نیاز صنعت پتروشیمی و دستاوردهای به‌دست‌آمده در حوزه تعمیرات دیگر مجتمع‌های منطقه ویژه پارس جنوبی بحث و بررسی شد.

شرکت پتروپالایش کنگان با به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا، اهداف خود را بر ارزش‌هایی همچون توکل، تفکر و تلاش استوار کرده است تا بتواند با همت، کار بیشتر و انتقال تجارب ارزنده از افراد مجرب به جوان‌ترها و به‌کارگیری ذهن‌های خلاق و نوآور استفاده کند.

مدیران اداره تعمیرات شرکت‌های پتروشیمی هم در این نشست از مشکل‌ها، موانع و راهکارهای کاهش خرابی‌های تجهیزات دوار و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و انسانی اشاره کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=16865

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی