نفت ستاره خلیج فارس، شرکت برتر مشتری مدار ایران

در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.
نفت ستاره خلیج فارس، شرکت برتر مشتری مدار ایران

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از خبرآنلاین، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM در سال مهار تورم و رشد تولید برگزار گردید که طی این اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برند های مسئولیت پذیر مشتری مدار در مرکز همایش‌ های بین المللی صدا و سیما برگزار، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

با بررسی‌ های صورت گرفته طی شاخص‌ های ۱۷ گانه توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبرد های توسعه‌ ای، تاثیر گذاری در تولید ناخالص داخلی و کار آفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال، بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به عنوان واحد مشتری مدار معرفی شد.

در این اجلاس به پاس این افتخار از مهندس علیرضا جعفر پور، مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدای لوح و نشان طلایی این اجلاس تقدیر به عمل آمد.

هدف از برگزاری همایش رضایت مندی مشتری قدر دانی و تشکر از مدیران و شرکت‌ های مشتری مداری است که در طی یک‌ سال توانسته‌ اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌ های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

انتهای پیام /

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12563

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل