امضای تفاهم‌نامه‌ای همکاری مشترک بین هلدینگ خلیج فارس و مپنا

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مپنا برای ایجاد همکاری مشترک در حوزه صنایع بالادست و پایین‌دستی تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند.
امضای تفاهم‌نامه‌ای همکار مشترک بین هلدینگ خلیج فارس و مپنا

به گزارش مسیر انرژی به تقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و گروه مپنا با امضای تفاهم‌نامه‌ای در بیست و هشتمیبا امضای تفاهم‌نامه‌ای در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گام بلندی در همکاری‌های جدید و مشترک در دو حوزه بالادست و پایین‌دست، برداشتند.

در آخرین روز برگزاری این نمایشگاه دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و دکتر محمد اولیاء گروه مپنا تفاهم‌نامه برای همکاری مشترک در خصوص «سرمایه‌گذاری مشترک در میادین نفت و گاز» و «مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای پایین‌دستی» به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه برای همکاری مشترک در خصوص «سرمایه‌گذاری مشترک در میادین نفت و گاز» و «مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای پایین‌دستی» ۲۴ماهه و قابل‌تمدید است.

گفتنی است، حضور گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در بالادست به‌منظور تأمین پایدار خوراک و توسعه پایین‌دست به‌منظور ارزآوری و ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی از استراتژی‌های اصلی بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی کشور به شمار می‌رود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=18132

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی