واکنش ناصر کنعانی به تخلیه نفت تحریم شده ایران

واکنش ناصر کنعانی به تخلیه نفت ایران

به گزارش مسیر انرژی به نقل از انتخاب، واکنش ناصر کنعانی درباره خبر منتشر شده مبنی بر تخلیه نفت توقیف شده ایران در تگزاس: چنین خبری را در رسانه‌ها دیدم و هیچ اطلاعات تأیید شده‌ای تا این لحظه در این رابطه ندارم و از سوی دولت آمریکا نیز موضعی را شاهد نبودیم. در این ارتباط الان نمی‌توانم اظهارنظر کنم، ولی یک موضوع و اصل کلی وجود دارد و آن هم مقامات دولت آمریکا مطلع هستند که دوران بزن دررو تمام شده و ایران نسبت به هرگونه تعرض به حقوق ملت ایران در هیچ کجا دست بسته نخواهد ماند و واکنش نشان می‌دهد و حقوق ملت را احقاق می‌کند و دست تعرض کنندگان را کوتاه می‌کند.

در ادامه واکنش ناصر کنعانی به این موضوع وی افزود: ایران این را در مواقع متعدد با صلابت و قدرت در عمل نشان داده و اثبات کرده است و آنهایی که نسبت به چنین اقداماتی فکر می‌کنند و برنامه‌هایی در سر دارند و کسانی که مایلند در این ارتباط با آمریکا ایفای نقش کنند حتما به سوابق عملکرد گذشته دولت ایران در موارد مشابه توجه و منافع خود را در نظر بگیرند.

وی یادآور شد: اقداماتی دائر بر تعدی به نفتکش‌هایی که حامل نفت ایران باشد مصداق بارز راهزنی دریایی و نقض مقررات بین‌المللی و مقررات حمل و نقل دریایی است و در این خصوص ایران درباره حقوق خود دست بسته نخواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10446

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت