وضعیت پتروشیمی هگمتانه باید مشخص شود

وضعیت پتروشیمی هگمتانه باید تعیین تکلیف شود و مقرر شد ۱۰ درصد بدهی این مجموعه پرداخت و باقی‌مانده هر سه ماه یکبار به مدت یک سال تقسیط شود.
وضعیت پتروشیمی هگمتانه باید مشخص شود

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از فارس، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن شهدای استانداری اظهار کرد: در خصوص موضوع تسهیلات بانکی معوق سال‌های گذشته‌ پتروشیمی هگمتانه مقرر شد ۱۰ درصد بدهی پرداخت و باقی‌مانده هر سه ماه یکبار به مدت یک سال تقسیط شود.

وی گفت: پتروشیمی هگمتانه پی‌وی‌سی گرید پزشکی تولید می‌کند و محصولات این شرکت قابل رقابت با محصولات خوب خارجی است.

استاندار همدان افزود: همانطور که از واحد‌های تولیدی حمایت می‌کنیم، از این واحد نیز حمایت لازم را داریم تا ظرفیت آن برای استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل تأمین خوراک پتروشیمی هگمتانه چهار جلسه با وزیر نفت و دو جلسه نیز با مدیرعامل صنایع پتروشیمی ایران داشتیم خواستار توجه به این مهم شد.

قاسمی‌فرزاد افزود: با وجود اینکه تمام شرکت‌های نیازمند به مواد پتروشیمی باید نیازمندی خود را از طریق بورس تأمین کنند اما مقرر شد ۲ هزار تن خوراک برای پتروشیمی هگمتانه تأمین شود که یک‌هزار و ۳۰۰ تن آن تحویل شده و واگذاری باقی‌مانده منتظر تأمین مالی توسط شرکت است.

‌وی با اشاره به بررسی پرونده‌ دو واحد تولیدی که مشکل بدهی بانکی داشتند گفت: مقرر شد موضوع واحد اول مجدد در جلسه‌ کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و واحد دوم نیز ۱۰ درصد بدهی بانکی را پرداخت و فرصت تسویه کامل طی یک سال برای پرداخت باقی‌مانده به آن داده شود.

پایان پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15415

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی