پالایشگاه‌های لاوان و شازند تفاهم‌نامه همکاری‌ امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دو شرکت پالایشی لاوان و شازند همسو با تبادل دانش و همکاری‌های فنی برای رفع نیازهای موجود امضا شد.
پالایشگاه‌های لاوان و شازند تفاهم‌نامه همکاری‌ امضا کردند

به گزارش مسیر انرژی به نقل از شرکت پالایش نفت لاوان، تفاهم‌ نامه ایجاد و گسترش زمینه همکاری‌ های علمی، آموزشی و پژوهشی به‌ منظور تبادل دانش و همکاری‌ های فنی برای رفع نیاز های موجود برای حرکت به سمت پیشرفت با اتکا به توان متخصصان داخلی بین محمد علی اخباری، مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان و مجید رجبی، مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند منعقد شد.

همکاری در بومی‌ سازی و مهندسی معکوس قطعات مورد نیاز تا مرحله ساخت نهایی قطعات و همچنین انتقال فناوری‌ های جدید در صنایع پالایشی از محور های همکاری تفاهم‌ نامه است.

بر اساس این گزارش، همکاری در تعریف و اجرای مشترک پروژه‌ های صنعتی مورد نیاز صنایع پالایشی و بهره‌ گیری طرفین از امکانات آموزشی و پژوهشی موجود در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی از دیگر محور های تفاهم‌ نامه است.

این تفاهم‌ نامه همچنین بر همکاری در برگزاری همایش‌ ها و نمایشگاه‌ های ملی و بین‌ المللی در حوزه صنایع پالایشی و ایجاد زمینه‌ های مناسب برای بهره‌ گیری متقابل از خدمات اطلاع‌ رسانی یکدیگر اشاره کرده است.

دو محور انتهایی این تفاهم‌ نامه بر همکاری و اجرای پروژه‌ های تحقیقاتی و همکاری در باره استفاده از امکانات رفاهی هر دو شرکت تأکید کرده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13054

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز