پالایشگاه‌های پارس جنوبی به استقبال روزهای سرد رفتند

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنویی از آمادگی کامل پالایشگاه‌های این مجموعه برای ورود به فصل سرد و تأمین پایدار گاز خبر داد.
پالایشگاه‌های پارس جنوبی به استقبال روزهای سرد رفتند

به گزارش مسیر انرژی به نقل از بازار، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنویی از آمادگی کامل پالایشگاه‌های این مجموعه برای ورود به فصل سرد و تأمین پایدار گاز خبر داد.

احمد باهوش در نشست تولید گاز که روز دوشنبه (سوم مهر ماه) برگزار شد، گفت: پالایشگاه‌ های سیزده‌ گانه این مجموعه با برنامه‌ ریزی کامل و با رفع کامل نواقص و آمادگی ۱۰۰ درصدی به روز های سرد سال نزدیک می‌ شوند.

وی افزود: عملیات تعمیرات اساسی در همه پالایشگاه‌ های پارس جنوبی با کیفیت مطلوب به روز های پایانی خود نزدیک می‌ شود و با نوآوری و اقدام‌ های نو، تولید پایدار و حداکثری گاز را در اولویت قرار خواهیم داد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنویی با اشاره به سه پروژه کلان در این مجموعه تصریح کرد: سه پروژه‌ کلان و در حال اجرا شامل وضع توربین‌ های پالایشگاهی، پروژه جمع‌ آوری گاز های مشعل و تعمیرات خط ۱۵ و ۱۶ دریایی خوشبختانه روندی رو به رشد داشته و امیدواریم همه کار ها در این مجموعه بزرگ با همدلی و کار گروهی مسیر پیشرفت را طی کنند.

باهوش گفت: در ماه‌ های پیش‌ رو باید زمان را مدیریت کنیم و کار ها باید در همه حوزهای عملیاتی به‌طور دقیق، بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی انجام شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11916

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز