امروز: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۴

پتروشیمی جم هویت بصری جدید خود را رونمایی کرد

پتروشیمی جم با رونمایی از هویت بصری جدید، الگویی نوآورانه در برندینگ صنعت پتروشیمی کشور ارائه داد و تحولی در ارتباطات سازمانی ایجاد کرد.

به گزارش مسیر انرژی، آیین رونمایی از هویت بصری جدید شرکت پتروشیمی جم، به عنوان اولین اقدام کامل در زمینه برندینگ در صنعت پتروشیمی کشور، روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۴ در سالن آپادانا مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد. در این مراسم، دکتر پناهی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر نجفی‌اردکانی مدیرعامل پتروشیمی جم و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت حضور داشتند.

هویت بصری جدید پتروشیمی جم با طراحی مدرن و پویا، شامل لوگوی نوین، رنگ سازمانی و عناصر گرافیکی به‌روز شده است که با حفظ نماد لوتوس، اصالت و روح صنعت را نشان می‌دهد. این تغییرات، گامی مهم در جهت ارتقای تصویر حرفه‌ای شرکت‌های پتروشیمی در سطح ملی و بین‌المللی است. همچنین نمونه‌ای بارز از تلفیق خلاقیت، جسارت و آینده‌نگری در صنعت پتروشیمی به شمار می‌آید.

دکتر نجفی‌اردکانی در این مراسم، از تیم روابط عمومی شرکت تقدیر کرد. او این اقدام را نمادی از تحول بنیادین در حوزه ارتباطات و برندینگ صنعت پتروشیمی دانست. وی در ادامه تأکید کرد که روابط عمومی امروز نه تنها نقش اطلاع‌رسانی دارد بلکه موتور خلاقیت و هویت‌سازی سازمانی است.

پتروشیمی جم طی دو سال گذشته موفق به کسب بیش از پنج جایزه بین‌المللی در حوزه طراحی و برندینگ از کشورهای روسیه، لهستان و امارات شد. این موضوع، نشان‌دهنده توانمندی‌های جهانی این شرکت و رقابت‌پذیری آن در عرصه‌های بین‌المللی است. بازطراحی هویت بصری توسط واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل، نقطه‌عطفی در تحول ارتباطات و برندینگ صنایع سنگین ایران به شمار می‌رود.

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=25382

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?