تولید ۲ پتروشیمی سبلان و کیمیا افزایش یافت

رئیس هیات مدیره هلدینگ پتروفرهنگ از افزایش تولید دو پتروشیمی سبلان و کیمیای پارس خاورمیانه خبر داد و گفت: افزایش و پایداری تولید از برنامه‌های اولویت‌دار و در دستور کار است.
تولید ۲ پتروشیمی سبلان و کیمیا افزایش یافت

به گزارش مسیر انرژی جواد زارع‌پور، رئیس هیات مدیره هلدینگ پتروفرهنگ با بیان این که متانول تولیدی دو پتروشیمی سبلان و کیمیای پارس خاورمیانه در مرداد ماه سال جاری ۱۱۹ هزار و ۹۹۷ تن بوده که این مقدار مهر ماه امسال به ۲۷۷ هزار و ۱۴۳ تن رسیده است، اظهار کرد: افزایش و تدوام تولید به‌ عنوان یک اولویت بنا به دغدغه‌ های وزیر آموزش و پرورش، همچنین صندوق ذخیره فرهنگیان مبنی بر افزایش تولید و ضرورت افزایش سوددهی و خروج از زیان در دستور کار است.

همچنین جواد زارع‌پور، رئیس هیات مدیره هلدینگ پتروفرهنگ اضافه کرد: تولید متانول پتروشیمی سبلان در مرداد ماه ۸۳ هزار و ۹۴۳ تن با ۵۶ درصد ظرفیت بود که این میزان در شهریور ماه به ۱۳۱ هزار و ۹۷۹ تن با ۸۸ درصد ظرفیت و در مهر ماه به ۱۴۵ هزار و ۱۴ تن با ۹۷ درصد ظرفیت رسیده است.

جواد زارع‌پور، رئیس هیات مدیره هلدینگ پتروفرهنگ اظهار کرد که تولید پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در مرداد ماه ۵۴ هزار و ۱۶۸ تن با ۳۶ درصد ظرفیت، شهریور ماه ۸۸ هزار و ۷۰۰ تن با ۵۹ درصد ظرفیت و در مهر ماه با ۱۳۲ هزار و ۱۲۹ تن با ظرفیت ۸۸ درصد بوده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13326

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی