پتروپالایش اصفهان تندیس زرین را کسب کرد

هلدینگ پتروپالایش اصفهان رتبه اول تندیس زرین ششمین اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کرد.
اصفهان

به گزارش مسیر انرژی به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی،هلدینگ پتروپالایش اصفهان رتبه اول تندیس زرین ششمین اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کرد.
این همایش در سه بخش مسئولیت اخلاقی با محوریت رعایت حقوق انسانی، مبارزه با فساد، رعایت حریم خصوصی و امنیت اطلاعات و ایجاد فرصت‌ های شغلی، مسئولیت انسانی با محوریت سلامت و درمان جامعه و توجه به بیماران خاص، سازمان دهی کمپین‌ های اجتماعی و حمایت اجتماعی از اقشار آسیب پذیر و مسئولیت زیست محیطی با محوریت حذف زباله‌ های صنعتی، کاهش آلاینده‌ های هوا و عدم انتشار گاز های گلخانه‌ ای و گسترش فضای سبز برگزار شد.

همچنین این اجلاس با هدف جلب توجه سازمانها، شرکت ها و کارآفرینان به اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی و با راهبردهای تامین سلامت غذایی و دارویی و حفظ محیط زیست و به منظور ارائه مدل مناسب مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما و با مشارکت وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان حفاظت محیط زیست و … به عنوان حامی برگزار شد.

از این رو هلدینگ پتروپالایش اصفهان با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده موفق به دریافت رتبه اول تندیس زرین ششمین اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی و فرهنگ سازمانی شد.
لوح تقدیر و تندیس ششمین اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی و فرهنگ سازمانی به دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان اهدا شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11924

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل