پرونده زیان ١٠٠میلیارد دلاری در کرسنت فراموش نشود

از رئيس جمهور منتخب نيز اين توقع مي رود كه به موضوع خاتمه پرونده كرسنت به جد رسيدگي كرده و مانع از سوزاندن منابع ملي شود
كرسنت

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از نفت ما، همان طور که رسانه «نفت‌ ما» آغازگر روشنگری در خصوص بزرگترین پرونده نفتی ایران موسوم به «کرسنت» در روز های داغ انتخابات شد، پس از پیروزی رئیس جمهور منتخب نیز این مطالبه از سران قوا ادامه خواهد داشت.
دیگر بر کسی پوشیده نیست که ایران تا کنون در پرونده کرسنت متحمل میلیارد ها دلار خسارت شده که در صورت عدم رسیدگی از سوی مسئولین کشور مان، این رقم که به صورت روزانه در حال ازدیاد است سر به فلک خواهد گذاشت.
جدای از این که چه کسی رئیس جمهور شد و چه کسی مقصر اصلی ماجرا است، قوای سه گانه به ویژه قوه قضاییه باید به جد پیگیر محاکمه عاملان این قصور در حق ملت ایران باشد.
همچنین از رئیس جمهور منتخب نیز این توقع می رود که به موضوع خاتمه پرونده کرسنت به جد رسیدگی کرده و مانع از سوزاندن منابع ملی چه در میدان سلمان و چه در دادگاه لاهه شود.
گفتنی است تاکنون کشورمان علاوه بر عدم النفع از فروش گاز های ترش میدان سلمان طی ٢٠ سال، به پرداخت ١٨ میلیارد دلار خسارت از سوی شاکی اماراتی پرونده در دادگاه های بین المللی محکوم شده است.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=19178

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

بین الملل