پیام مدیرعامل پتروشیمی مروارید در پی ثبت رکورد جدید تولید

شرکت پتروشیمی مروارید در شش ماه اول سال در میان تمام واحدهای الفینی کشور نسبت به ظرفیت اسمی اتیلن، بر بام ایستاد.
پیام مدیرعامل پتروشیمی مروارید در پی ثبت رکورد جدید تولید

به گزارش مسیر انرژی به نقل از نفت ما، شرکت پتروشیمی مروارید در شش ماه اول سال در میان تمام واحد های الفینی کشور نسبت به ظرفیت اسمی اتیلن، بر بام ایستاد.

مدیر عامل پتروشیمی مروارید در پیامی در ای رابطه نوشت: این موفقیت بزرگ نتیجهٔ تلاش شبانه‌ روزی همهٔ همکاران بنده در شرکت پتروشیمی مروارید و همراهی هیئت‌ مدیره محترم شرکت بوده است.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانوادهٔ بزرگ پتروشیمی مروارید، این خبر مسرت‌ بخش را به تمامی همکاران، هیئت مدیرهٔ محترم و سهام دارن معزز شرکت پتروشیمی مروارید تبریک گفته و از خداوند متعال آرزوی سلامتی برای همهٔ همکاران و ذینفعان و همچنین استمرار تولید برای شرکت پتروشیمی مروارید مسئلت می نمایم.
قدم‌ هایتان استوار جهاد تان قبول درگاه حق اسدالله غلام‌ پور مدیر عامل
طرح اتیلن عسلویه به عنوان بخشی از الفین خارگ بوده که طی مصوبه ای به این شرکت واگذار شده است. ظرفیت واحد، تولید ۵۰۰ هزار تن اتیلن در سال می باشد که ۳۴۰ هزار تن به عنوان خوراک واحد اتیلن گلایکول استفاده می شود و ما بقی نیز به شرکت های متقاضی ارسال می گردد. ایجاد اشتغال و انتقال دانش فنی ، افزایش و بهره برداری از توانمندیهای داخل کشور ، صرفه اقتصادی و ارز آوری از اهداف اصلی شرکت می باشد.

پیام مدیرعامل پتروشیمی مروارید در پی ثبت رکورد جدید تولید

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11962

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی