پیشرفت ۳۱ درصدی در بندر «خوزه»، نتیجه تلاش ۴ ماهه پترو پارس

وزیر نفت ونزوئلا با حضور در ترمینال غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه (TAECJAA)، از روند اجرایی این پروژه از سوی شرکت پتروپارس بازدید کرد.
پیشرفت ۳۱ درصدی، نتیجه تلاش ۴ ماهه پتروپارس در بندر «خوزه»

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از گروه پترو پارس، وزیر نفت ونزوئلا با حضور در ترمینال غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه (TAECJAA)، از روند اجرایی این پروژه از سوی شرکت پتروپارس بازدید کرد
پدرو رافائل تله‌ چیا، وزیر نفت ونزوئلا، در این بازدید در جریان روند پیشرفت کار های باز سازی مخازن TA1-T-01 و TA1-T-02 در بخش غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام این بندر قرار گرفت.

وی هم چنین از مراحل اجرایی فعالیت‌ های مهندسی و فنی گروه پترو پارس در پروژه افزایش ظرفیت نفت ترمینال خوزه بازدید و پیشرفت این پروژه را پیگیری کرد.

تازه‌ ترین وضع پیشرفت پروژه و تأمین کالا نیز از سوی مدیران پروژه و مهندسان شرکت پترو پارس برای وزیر نفت ونزوئلا تشریح شد.

پدرو رافائل تله‌ چیا هم ضمن ابراز رضایت از وضع بسیار مطلوب پروژه، بر گسترش همکاری‌ ها و مشارکت پترو پارس در دیگر پروژه‌ های نفت و گاز ونزوئلا تأکید کرد.

پیشرفت ۳۱ درصدی، نتیجه تلاش ۴ ماهه پتروپارس در بندر «خوزه»

براساس این گزارش، پروژه پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه آنتونیو آنزواتگی (TAECJAA) ونزوئلا از سوی شرکت نفت ونزوئلا (PDVSA)  و شرکت ایرانی پتروپارس در حال اجرا است که شامل تعمیرات پمپ‌ ها، مخازن ذخیره و بازو های بارگیری بوده و با گذشت حدود ۴ ماه از آغاز فعالیت‌ های پتروپارس، پیشرفتی معادل ۳۱ درصد حاصل شده که بیش از برنامه‌ ریزی ۲۲ درصدی بوده است.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=18620

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

بین الملل