کاهش ۳۷درصدی مصرف نفت سفید در منطقه آذربایجان شرقی

در سه ماه نخست امسال بیش از یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت سفید برای خانوار های شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی استان توزیع‌ شد
کاهش ۳۷درصدی مصرف نفت سفید در منطقه آذربایجان شرقی

به گزارش مسیر انرژی و به‌ نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه آذربایجان شرقی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از کاهش ۳۷درصدی مصرف نفت سفید در سه ماه نخست امسال در این منطقه نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

ناصر راشدی با اشاره به توسعه روز افزون بهره‌ مندی خانوار های شهری و روستایی از گاز طبیعی، همچنین پایش مستمر و دقیق توزیع فرآورده‌ های نفتی، گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌سفید برای خانوار های شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی استان توزیع‌ شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۷ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که نفت‌سفید تنها به‌ منظور مصرف گرمایش خانوار های روستایی و شهری فاقد گاز طبیعی عرضه می‌‎ شود، تصریح کرد: ۴ هزار و ۹۹۰ خانوار در استان مصرف‌ کننده نفت‌سفید هستند.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: خانوار های روستایی و شهری فاقد گاز طبیعی سهمیه نفت سفید و گاز مایع خود را پس از ثبت‌ نام و احراز هویت در سامانه درخواست فرآورده‌ های نفتی newtejaratasan.niopdc.ir که در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می‌ شود، از فروشندگی‌ های شهری و روستایی و عاملان توزیع گاز مایع دریافت می‌ کنند.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=19713

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت