امروز: دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴

کسب تندیس طلایی رضایتمندی مشتری توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان

لوح و تقدیرنامه‌ای که در این همایش به واحد برتر اعطا می‌شود، باید از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه مختلفی که مهم‌ترین آن‌ها جلب رضایت مشتری است، عبور کند.
کسب تندیس طلایی رضایتمندی مشتری توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی، هلدینگ پتروپالایش اصفهان تندیس دهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری را کسب کرد.
دهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری ۲۰ مهر ماه با رویکرد تجلیل از برند های مسئولیت پذیر و مشتری مدار برگزار شد.
همایش رضایت مندی مشتری هر سال در تاریخ معینی برگزار می‌ شود، هدف از بر گزاری این همایش قدر دانی و تشکر از مدیران و شرکت‌ های مشتری مداری است که در طی یک‌ سال توانسته‌ اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌ های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.
این مراسم با محوریت شناخت و بررسی چالش‌ های کسب و کار، انتخاب و اعطای تندیس طلایی رضایت مشتری مداری پس از ارزیابی‌ های مختلف، افزایش سهم بازار کار با تاکید بر کرامت مشتری، حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان و … برگزار می‌ شود.
لوح و تقدیر نامه‌ ای که در این همایش به واحد برتر اعطا می‌ شود، باید از بررسی شاخص‌ های ۱۷ گانه مختلفی که مهم‌ ترین آن‌ ها جلب رضایت مشتری است، عبور کند.
گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان توانست تندیس طلایی دهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12553

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?