گازرسانی به بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکن شهری و روستایی در طرح نهضت جهش مسکن در استان خبر داد.
گازرسانی به بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از تسنیم، با اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، رحمان محمودی در تشریح آخرین وضعیت گاز رسانی به پروژه‌ های نهضت جهش مسکن در استان اظهار داشت: در پروژه‌ های نهضت جهش مسکن بیش از ۳۴۱ کیلو متر شبکه تغذیه و توزیع اجرا و بیش از ۶ هزار انشعاب در سطح استان نصب شده است.

وی با اشاره به  هزینه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی گاز رسانی به پروژه‌ های نهضت جهش مسکن در سطح شهر های استان گفت: برای گاز رسانی به ۲۴ سایت نهضت جهش مسکن در سطح شهر های استان، بیش از ۱۶۱ کیلو متر شبکه تغذیه و توزیع و ۲ ایستگاه تقلیل فشار اجرا و بیش از ۲ هزار انشعاب نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی به هزینه ۱.۲۰۰ میلیارد ریالی گاز رسانی به پروژه‌ های روستایی نهضت جهش مسکن در استان اشاره کرد و افزود: برای گاز رسانی به حدود ۷ هزار و ۹۹۰ واحد مسکن محرومین در سطح ۷۱۰ روستای استان، بیش از ۱۸۰ کیلو متر شبکه تغذیه  توزیع اجرا و بیش از ۴ هزار انشعاب نصب شده است.

محمودی بیان کرد: گاز رسانی به ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح ۷۱۰ روستا و ۲۴ سایت نهضت ملی مسکن شهرستان‌ها با هزینه ۴ هزار میلیارد انجام شده است.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15087

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز