گزارش وزیر نفت از میزان فروش نفت در ۸ ماه

وزیر نفت گزارشی درباره میزان فروش نفت در هشت ماه امسال به اعضای کمیسیون تلفیق ارائه کرد و پیرو این گزارش اعلام شد فروش نفت کشور رو به بهبود بوده است.
وزیر نفت گزارشی درباره میزان فروش نفت در هشت ماه امسال به اعضای کمیسیون تلفیق ارائه کرد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ جزئیات نشست این کمیسیون را تشریح کرد و گفت: در این نشست وزیر نفت گزارشی از میزان فروش نفت در ۸ ماه امسال ارائه کرد.
رحیم زارع در تشریح نشست شامگاه یک شنبه (۱۹ آذر ماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این نشست که جواد اوجی، وزیر نفت و داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند وزیر نفت گزارشی درباره میزان فروش نفت در هشت ماه امسال به اعضای کمیسیون تلفیق ارائه کرد. پیرو این گزارش اعلام شد فروش نفت کشور رو به بهبود بوده است.
وی با بیان این که پیرو گزارش‌ های ارائه‌ شده درآمد های نفتی کشور واقعی‌ تر شده است، افزود: یکی از اقدام‌ های مؤثر سازمان برنامه و بودجه، کاهش اتکای درآمد های نفتی در بودجه بوده که می‌ تواند در تحقق بودجه بدون نفت مؤثر باشد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: همچنین در این نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی درباره درآمد های بودجه ارائه کرد و به سؤال‌ های نمایندگان درباره پروژه‌ های عمرانی، فروش نفت و وضع ارزی کشور پاسخ داد.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14806

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل