سرویس خبری مرداد ۱۳, ۱۴۰۲

چشم امید پاکستان به نفت ارزان روسیه
چشم امید پاکستان به نفت ارزان روسیه

نشریه نیکی آسیا روز سه شنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که پاکستان امیدوار است نفت خام بیشتری از روسیه وارد کند و ممکن است از پالایشگاه نفتی که قصد دارد با تامین مالی عربستان سعودی بسازد، برای پالایش آن نفت استفاده کند.

افزایش صادرات نفت ایران در سال 2023
افزایش صادرات نفت ایران در سال ۲۰۲۳

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام در گزارش «بولتن آماری سالانه» نشان می‌دهد، ایران هشتمین صادرکننده نفت اوپک در سال ۲۰۲۲ شناخته شده است.

رد شایعات افزایش قیمت بنزین
رد شایعات افزایش قیمت بنزین

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نوشت : یکی از تصمیمات سخت پیش روی تیم اقتصادی دولت، تقویت ثبات و پیش بینی پذیری در اقتصاد و پرهیز از هرگونه شوک درمانی است.

ضرورت توجه ویژه استان زنجان به تنوع محصولات صادراتی
ضرورت توجه استان زنجان به تنوع محصولات صادراتی

مجید گلشنی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مزیت‌های صادراتی از جمله ضروریات حضور در بازارهای صادراتی است و از جمله برنامه پیش‌رو در جهت توسعه صادرات استان، کسب اطلاعات دقیق از بازارهای هدف و نقطه زنی در این بازارهاست.

تمدید کاهش داوطلبانه تولید نفت عربستان
تمدید کاهش داوطلبانه تولید نفت عربستان

تولیدکنندگان اوپک پلاس در ژوئن با ادامه محدودیت عرضه تا پایان سال ۲۰۲۴ موافقت کردند و عربستان سعودی متعهد شد کاهش تولید اضافی یک میلیون بشکه در روز را در ژوییه اعمال خواهد کرد و سپس، این کاهش داوطلبانه تولید را در اوت هم ادامه داد.

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۲/۰۵/۱۳

قیمت نفت پس از آنکه عربستان و روسیه به عنوان دومین و سومین تولید کنندگان بزرگ نفت دنیا اعلام کردند کاهش تولید خود را در ماه آینده میلادی هم ادامه خواهند داد برای دومین روز پیاپی افزایش یافته و در آستانه ششمین هفته پیاپی افزایش قرار دارد.

رئیس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی
تولید مواد پرمصرف صنعت نفت

رئیس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی، گفت: تولید نسل جدید آب‌شیرین‌کن‌ها از دستاوردهای این پژوهشکده است

تازه ترین ها