سرویس خبری آبان ۷, ۱۴۰۲

واحد پارازایلین پتروشیمی بوعلی سینا در مراحل پایانی قرار دارد
واحد پارازایلین پتروشیمی بوعلی سینا در مراحل پایانی قرار دارد

بازسازی و بهسازی واحد پارازایلین پتروشیمی بوعلی سینا یکی از پروژهای اساسی این شرکت است که در مراحل پایانی قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در آبان‌ماه امسال‌ عملیات نصب به‌صورت کامل به پایان برسد و به مرحله پیش‌راه‌اندازی وارد شود.

افزایش 48 درصدی مقدارتولید شرکت نفت ایرانول
افزایش ۴۸ درصدی مقدار تولید شرکت نفت ایرانول

با اجرای موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه روغنسازی شرکت نفت ایرانول که با هدف افزایش راندمان تولید، بالا بردن کیفیت محصولات و جلوگیری از اتلاف منابع، در فصل بهار صورت گرفت، افزایش ۴۸ درصدی در میزان تولید این شرکت در سه ماهه دوم سال رقم خورد.

دولت سیزدهم در صنعت پتروشیمی چگونه عملکرد؟
دولت سیزدهم در صنعت پتروشیمی چگونه عملکرد؟

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام اینکه ۳۶ موافقت‌نامه اصولی برای طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش صادر شده است، گفت: امیدواریم عملیات اجرایی بیشتر این طرح‌ها تا پایان دولت آغاز شود

توسعه دانش در منطقه اقتصادی انرژی پارس در دستور کار صنعت نفت
توسعه دانش در منطقه اقتصادی انرژی پارس در دستور کار صنعت نفت

نشست مشترک بین پژوهشگاه صنعت نفت و منطقه ویژه اقتصادی پارس با هدف بررسی ظرفیت‌ها و توسعه همکاری‌ها برگزار شد و توسعه دانش فنی و تولید محصولات فناورانه در منطقه ویژه اقتصادی پارس در دستور کار پژوهشگاه صنعت نفت قرار گرفت.

‌صادرات‌ نفت ایران به چین‌ روزانه به 1.8 میلیون بشکه رسید
‌صادرات‌ نفت ایران به چین‌ روزانه به ۱.۸ میلیون بشکه رسید

طبق آمار موسسه کپلر صادرات نفت ایران به چین در ماه جاری میلادی به بیش از ۱.۸ میلیون بشکه در روز رسیده است، در این‌ باره کارشناسان و خبرنگاران خارجی اذعان کرده‌اند ساختار تحریم‌ها علیه فروش نفت ایران، کاملا فروپاشیده است.

تازه ترین ها