سرویس خبری تیر ۹, ۱۴۰۳

مجلس سنای آمریکا درباره تبانی تولیدکنندگان نفت با اوپک تحقیق می‌کند
مجلس سنای آمریکا درباره تبانی تولیدکنندگان نفت با اوپک تحقیق می‌کند

در جدیدترین تلاش قانونگذاران دموکرات برای تحت فشار قرار دادن شرکت‌های انرژی، کمیته بودجه سنای آمریکا روز پنجشنبه تحقیقاتی را از تولیدکنندگان داخلی نفت در مورد هرگونه تلاش برای هماهنگی غیرقانونی قیمت نفت با اوپک، آغاز کرد.

افزایش مشارکت مردم در صنعت نفت با همت دولت سیزدهم
افزایش مشارکت مردم در صنعت نفت کشور

نگاهی گذرا به نام‌گذاری‌ سال‌های اخیر نشان می‌دهد اقتصاد و به‌تبع آن رشد اقتصادی، تولید ملی، افزایش درآمد کشور و بهبود رفاه و معیشت مردم، در دیدگاه مقام معظم رهبری جایگاه بسیار مهمی دارد.

توافق گازی ایران و روسیه دستاورد دیپلماسی برد - برد دولت سیزدهم
توافق گازی ایران و روسیه دستاورد دیپلماسی برد – برد دولت سیزدهم

محمدصادق جوکار در تشریح موقعیت راهبردی تهران و مسکو همزمان با توافق برای انتقال گاز از روسیه به ایران گفت: اقدام اروپا نقشی قابل‌توجه در ایجاد محدودیت برای شبکه انرژی منطقه داشت، به‌گونه‌ای که از صادرات سالانه حدود ۱۱۳ میلیارد متر مکعب گاز روسیه جلوگیری کرد.

احداث پارک‌های شیمیایی گام مهم دولت سیزدهم در جهت تحقق سیاست تکمیل زنجیره ارزش
احداث پارک‌های شیمیایی گام مهم دولت سیزدهم در جهت تحقق سیاست تکمیل زنجیره ارزش

پارک‌های شیمیایی در سراسر جهان به‌عنوان قطب‌هایی پویا برای توسعه صنعتی، نوآوری و پایداری در بخش شیمیایی جهانی عمل می‌کنند و به‌عنوان پیچیده‌ترین و حیاتی‌ترین بخش از صنعت شیمی، نقش قابل توجهی در توسعه اقتصادی و تولید مواد شیمیایی برجسته دارند.

روسیه برای صادرات ال‌ان‌جی دست به دامن ناوگان شبح شد
روسیه برای صادرات گاز ال‌ان‌جی دست به دامن ناوگان شبح شد

بلومبرگ با استناد بر داده‌های فراهم کنندگان پایگاه داده کشتیرانی در گزارشی نوشت: روسیه که ناوگان بزرگی از نفتکش‌ها را در اختیار دارد، اکنون در حال کار روی طرحی مشابه برای ال‌ان‌جی با هدف دور زدن تحریم‌های فعلی و آتی غرب علیه صادرات ال‌ان‌جی این کشور است.

استقبال مشتریان مختلف از غرفه پتروشیمی جم در نمایشگاه قزاقستان
استقبال مشتریان مختلف از غرفه پتروشیمی جم در نمایشگاه قزاقستان

در روز اول برگزاری نمایشگاه قزاقستان میان نمایندگان پتروشیمی جم با مشتریانی از قزاقستان، روسیه، قرقیزستان، ازبکستان افغانستان و… که با محصولات این شرکت آشنایی داشتند، مذاکراتی با هدف ارتباط مستقیم و گسترش روابط صورت گرفت.

تازه ترین ها