مصرف نفت سفید در منطقه آذربایجان شرقی ۳۶ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از کاهش 36 درصدی مصرف نفت سفید در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.
مصرف نفت سفید در منطقه آذربایجان شرقی
به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی گفت: در بازه زمانی مذکور، بیش از ۲ میلیون لیتر نفت سفید برای خانوارهای شهری و روستایی فاقد گازطبیعی در سطح استان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل این مقدار کاهش مصرف مشاهده می‌شود.

راشدی، توسعه روزافزون بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی و همچنین پایش مستمر توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح استان را از جمله دلایل کاهش مصرف این فرآورده در این مدت عنوان کرد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه نفت سفید فقط برای مصرف گرمایش خانوارهای روستایی و شهری فاقد گاز طبیعی عرضه می‌شود، اظهار کرد: تنها شش هزار و صد خانوار در استان مصرف‌کننده فرآورده یاد شده هستند که خانوارهای مذکور بعد از ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس اینترنتیNEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR، سهمیه تعیین شده نفت سفید و گاز مایع خود را که در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می‌شود، از فروشندگی‌های شهری و روستایی و عاملین توزیع گاز مایع دریافت می‌کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10182

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت