شرکت گاز هرمزگان به سیل زدگان بندر لنگه خدمات‌رسانی کرد

شرکت گاز استان هرمزگان به مردم بخش لمزان و روستاهای این محدوده در مردادماه امسال همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی امداد رسانی کرد.
شرکت گاز هرمزگان به سیل زدگان بندر لنگه خدمات‌رسانی کرد

به گزارش مسیر انرژی به نقل از شانا، شرکت ملی گاز ایران از امداد رسانی شرکت گاز هرمزگان به سیل زدگان بندر لنکه خبر داد

علی ذاکری، مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان در این باره گفت: امدادرسانی این شرکت به مردم بخش لمزان و روستا های این محدوده در مرداد ماه امسال همسو با عمل به مسئولیت‌ های اجتماعی انجام شد.

وی افزود: با توجه به بارندگی اخیر در بخش لمزان شهرستان بندرلنگه و برخی روستا های این منطقه، با هماهنگی فرمانداری شهرستان بندرلنگه و بخشداری لمزان، تعداد دو دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه لودر برای احداث سیل‌ بند و نصب تیر های برق، به این مناطق اعزام شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان بیان کرد: همکاران ما در این عملیات‌ ها به باز کردن راه ورودی روستای گرسوف اقدام کردند، همچنین با توجه به شکستگی تیر های برق و قطعی برق چند روستا از جمله روستا های ناهنگ، دم‌هرا، هرا و پس و بست، برای نصب تیر های برق نیز حفاری کردند و سرانجام برق وصل شد.

بر اساس این گزارش، عملیات اجرایی پروژه مهم و بزرگ گازرسانی به یک شهر و ۴۶ روستا در شهرستان بندرلنگه از جمله گاز رسانی به شهر لمزان و ۲۸ روستا از توابع این شهرستان در خردادماه امسال با حضور استاندار هرمزگان، مدیر عامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10433

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز