فروش صادراتی پتروشیمی شیراز در تیرماه جهش یافت

فروش صادراتی پتروشيمی شيراز در تيرماه با ثبت رقم ۱۰,۹۹۶ ميليارد ريال، رشد ۱۵ درصدي نسبت به ماه قبل را تجربه كند.
فروش صادراتی پتروشيمی شيراز در تيرماه

به گزارش مسیر انرژی به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی، بر اساس گزارش تولید و فروش چهارمین ماه سال، فروش صادراتی پتروشیمی شیراز در تیرماه با ثبت رقم ۱۰,۹۹۶ میلیارد ریال، رشد ۱۵ درصدی نسبت به ماه قبل را تجربه کند.

براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت در چهار ماهه ابتدایی سال جاری رقم ۴۳,۴۶۸  میلیارد ریال فروش صادراتی را به ثبت رسانده که این عدد برای مدت مشابه سال قبل به میزان ۳۵,۲۵۷ میلیارد ریال گزارش شده بود که رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

همچنین طبق صورت های مالی سه ماهه منتهی به خرداد سال جاری، شرکت در این مدت مبلغ ۲۰,۰۲۱ میلیارد ریال سود خالص محقق نموده و در مجموع سود انباشته شرکت در پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ معادل مبلغ ۱۹۸,۵۵۱ میلیارد ریال می باشد.

از سوی دیگر نگاهی به ساختار مالی شرکت حاکی از آن است که در حال حاضر هیچ گونه تسهیلات و یا وام دریافتی که منجر به هزینه مالی شود ندارد.

اگرچه درآمد های عملیاتی شرکت در حدود دوره مشابه سال قبل است اما افزایش ۷ درصدی در فروش صادراتی مقداری داشته که از دلایل این افزایش، بازاریابی مناسب این محصولات در سه ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به سه ماه نخست سال جاری است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10437

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی