سرپرست جدید منابع انسانی پتروشیمی اروند معرفی شد

سرپرست جدید منابع انسانی پتروشیمی اروند طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند معرفی شد.
سرپرست جدید منابع انسانی پتروشیمی اروند معرفی شد

به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ دکتر کریمی مدیر عامل شرکت با صدور حکمی، «محمد رضا بهمئی» از جوانان بومی و شاغل در مجتمع را به عنوان سرپرست جدید منابع انسانی پتروشیمی اروند منصوب کرد.

در حکم «محمد رضا بهمئی» که پیش از این در واحد‌های بهره‌ برداری، بازرگانی و امور اداری مشغول به فعالیت بوده است، حفظ کرامت انسانی، آموزش و ارتقای پرسنل و جانشین پروری به عنوان مهمترین ماموریت‌ های پیش رو تعریف شده است.

گفتنی است پیش از انتصاب محمد رضا بهمئی به عنوان سرپرست جدید منابع انسانی پتروشیمی اروند مهندس عبادی عهده دار این مسیولیت بود که مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با صدور پیامی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در دوران خدمت در جایگاه مدیریت منابع انسانی، برای او در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

شرکت پتروشیمی اروند بـزرگتـریـن تولید کننده زنجیره پـی وی سـی جهـان در راستای آرمان های خودکفایی و توسعه صنعتی و با هدف تامین مـواد اولیه صنایع پایین دستی مورد نیاز بازار های داخلی و خارجی در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و در زمینی به مساحت ۱۰۸ هکتار احداث گردیده است.

از اهداف مهم اینشرکت تولید محصولات با ارزش همچون محصول S-PVC با تولید سالیانه ۳۰۰۰۰۰ تن پلی و ینیل کلراید به روش سوسپا نسیون و محصول E-PVCبا تولید سالیانه ۴۰۰۰۰ تن پلی وینیل کلراید به روش امولسیون ،کاستیک برمبنای خلوص ۱۰۰ درصد به میزان ۶۳۴۰۰۰ تن در سال وتامین گاز کلر برای تعدادی از پتروشیمی های منطقه است.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10476

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی