اولین جلسه کارگروه بررسی مطالبات کارکنان در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

اولين جلسه رسمی كارگروه شناسايی، بررسی و پيگيری مطالبات قانونی مشترك كاركنان برای اولين بار در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
اولين جلسه كارگروه بررسی مطالبات كاركنان در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

به گزارش مسیر انرژی به نقل از نفتخیز، به ابتکار مدیریت منابع انسانی اولین جلسه رسمی کارگروه شناسایی، بررسی و پیگیری مطالبات قانونی مشترک کارکنان برای اولین بار در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد. 

در این نشست که دوشنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲  با حضور مدیر منابع انسانی در سالن جلسات آموزش های تخصصی ستاد برگزار شد، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نماینده گان شرکت های بهره بردار تابعه، نماینده شرکت نفت وگاز اروندان، اعضای دیگر کارگروه از ادارات ستادی و مرکز بسیج شهید تندگویان، مشارکت داشتند.

در ابتدای نشست حاضر ، پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی کارگروه رسما فعالیت خود را آغاز نمود.

ابوالقاسم حبیبی پور سرپرست مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن خیر مقدم به همکارانی که به عنوان نمایندگان شرکت های متبوع خویش بعضا از راه دور به جمع پیوستند تصریح کرد: چالش ها و مشکلات متعددی در حوزه ی منابع انسانی وجود دارد، لکن اولویت کارگروه می بایست مطالبات مشترکی باشدکه دغدغه تعداد قابل توجهی از کارکنان بوده و به نوعی خواست عمومی سازمان تلقی می گردد و ایشان خود و کارگروه را متعهد به پیگیری مطالبات قانونی و مشترک دانسته و افزود از همه ظرفیت های سازمان در این راستا استفاده خواهد شد.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: برای رسمیت بخشیدن به کارگروه حاضر با مدیریت تمامی شرکت ها و دوایر تابعه مکاتبه صورت گرفته و لازم است مسئولین محترم همکاری مطلوب و همه جانبه را با نمایندگان داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد قابل توجهی از نخبگان و جوانان توانمند مناطق در کارگروه حاضر تاکید کرد از تمامی ظرفیت های سازمان استفاده نموده تا مطالبات به حق کارکنان به عنوان سربازان خط مقدم تولید، به بهترین نحو پیگیری شده و تا حصول نتیجه اقدامات متوقف نگردد.

آقای حبیبی پور به شرح وظایفی که برای اعضای این کار گروه تدوین شده اشاره نمود و گفت: نمایندگان صرفا به عنوان حامل خواست های کارکنان نبوده و ضرورت دارد پس از احصای مطالبات، با نگاه کارشناسی به چاره اندیشی در مورد مذبور پرداخته و با بهره گیری از ظرفیت های سازمان خود به شکل مطلوب راهکارهای پیشنهادی حل مشکل را احصاء کرده و پس از اجماع نظر در کارگروه، موضوع به مدیرمنابع انسانی منعکس گردد.

وی در خاتمه سخنان خود اشاره کرد: هرکارمند و یا کارگری که در مناطق نفت خیز جنوب مشغول انجام وظیفه است برای این کارگروه قابل احترام بوده و هست، لذا ضرورت دارد در پیگیری مطالبات کارکنان جامع نگر بوده و نگاه کلی داشته باشیم.

در ادامه نمایندگان شرکت ها و ادارات پس از قدردانی از مدیریت منابع انسانی به جهت تشکیل و سازماندهی گروه حاضر به بیان نقطه نظرات و انتقال برخی مطالبات عمومی کارکنان پرداخته و خواهان اطلاع رسانی به موقع اقدامات صورت پذیرفته در راستای بهبود وضعیت کارکنان شدند.

در پایان اولین جلسه رسمی کارگروه شناسایی، بررسی و پیگیری مطالبات قانونی مشترک کارکنان آقای عباس سلحشور، نماینده فناوری اطلاعات و ارتباطات به اتفاق آرا به عنوان رئیس کارگروه و آقایان نهاوند زاده و ‌‌اسدی منجزی با اکثریت آرا به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم کارگروه منصوب گردیدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10502

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت